Dołącz do nas jako

Specjalista ds. Wsparcia/Systemów IT (Helpdesk)

Jeżeli umiesz diagnozować problemy i znasz systemy operacyjne i lubisz kontakt z ludźmi, to koniecznie zapoznaj się z tym ogłoszeniem.

    Czym będziesz się zajmował?
    • wsparciem technicznym dla usług świadczonych na rzecz Klientów firmy np. poczta e-mail / drukarki itp.
    • instalacją i konfiguracją stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
    • wsparciem w zakresie aplikacji biurowych (pakiet: Microsoft office 2010/2013/2016 / LibreOffice)
    • wsparciem w zakresie aplikacji pocztowych (programy: Microsoft Outlook / Mozilla Thunderbird)
    • identyfikowaniem i rozwiązywaniem problemów Klienta wewnętrznego i zewnętrznegoz
    Co proponujemy?
    • zatrudnienie na umowę o pracę
    • rozwój kompetencji
    • niezbędne narzędzia do pracy
    • pracę w dobrej atmosferze i w zgranym zespole
    Czego oczekujemy?
    • komunikatywnoœść oraz umiejętnoœść diagnozowania problemów
    • odpowiedzialnoœść i samodzielnośœć w działaniu
    • znajomoœść obsługi systemów MS Windows, urządzeń sieciowych, komputerów wraz z peryferiami 
    • umiejętnoœść tworzenia dokumentacji technicznej
    • prawo jazdy kategorii B
    Mile widziane
    • systemów Linux (Debian/Ubuntu) oraz MS Windows Server 2003-2016
    • baz danych MySQL, PostgreSql, MSSQL Server
    • systemów ERP: Subiekt, Comarch Optima, Graffiti.ERP, Gardens