Jak rozszerzona rzeczywistość i sztuczna inteligencja wpłynie na nasze życie?
![](/sites/default/files/styles/paragraph_big_image_paragraph/public/2023-09/AdobeStock_565376087.png.webp?itok=1uCh9UHr)
Zanurz się w przyszłość technologii...
Zanurz się w przyszłość technologii rozszerzonej rzeczywistości i sztucznej inteligencji podczas VobaTech Conference 2023!
Masz ochotę na podróż do świata rozszerzonej rzeczywistości (AR) i sztucznej inteligencji (AI), gdzie nauka i innowacje łączą się w niezwykłych przedsięwzięciach?
Jeśli tak, to nie możesz przegapić najważniejszego wydarzenia branży nowych technologii, czyli - VobaTech Conference 2023!
Cel wydarzenia
- 1
Przybliżenie uczestników do najnowszych osiągnięć w dziedzinie rozszerzonej rzeczywistości.
- 2
Zaprezentowanie wyników badań, które zostały zrealizowane w ramach projektu pn.: Opracowanie nowatorskiego ekosystemu szkoleniowego wykorzystującego technologię mieszanej rzeczywistości (MR).
- 3
Stworzenie okazji, by na żywo zobaczyć i doświadczyć potencjału tej technologii.
![](/sites/default/files/styles/paragraph_big_image_paragraph/public/2023-07/gdzieAR_0.png.webp?itok=0-N8Gevt)
![](/sites/default/files/styles/paragraph_big_image_paragraph/public/2023-09/do-info2_0.png.webp?itok=wn6dnAxV)
Ideą konferencji jest
- Promocja wyników badań AR+:
Zespół badaczy i naukowców z Vobacom podzieli się swoimi badaniami i odkryciami dotyczącymi rozszerzonej rzeczywistości. Dowiemy się m.in. jak AR zmienia nasz sposób pracy, nauki i rozrywki. - Promocja produktu AR+:
Produkt AR+ zostanie zaprezentowany przez zespół Vobacom, co pozwoli uczestnikom na osobiste doświadczenie i zrozumienie potencjału tej technologii. - Inauguracja otwarcia Centrum Badawczo-Rozwojowego:
Ważnym momentem podczas Konferencji będzie również oficjalne otwarcie Centrum Badawczo-Rozwojowego PILAR. Dowiemy się, czym się będzie zajmowało Centrum oraz jakie korzyści przyniesie dla rozwoju branży AR.
Dlaczego warto uczestniczyć?
VobaTech Conference to wyjątkowa okazja do spotkania naukowców, ekspertów, praktyków i entuzjastów technologii AR. To idealne miejsce, aby wymienić się wiedzą, nawiązać cenne kontakty zawodowe oraz znaleźć inspirację do dalszych projektów badawczych.
Kiedy i gdzie?
- 18 października 2023 roku w godzinach 9:00 - 16:30
- Centrum Badawczo-Rozwojowe PILAR w Toruniu, ul. Włocławska 169 C.
Rejestracja i szczegóły
Konferencja odbędzie się w wersji hybrydowej dlatego zapraszamy do dołączenia do nas w wersji zdalnej! Do usłyszenia!
![](/sites/default/files/styles/paragraph_big_image_paragraph/public/2023-07/PILAR-z-lp2_1.png.webp?itok=F2ME8hH5)
Lista prelegentów
![Włodzisław Duch](/sites/default/files/styles/paragraph_single_element/public/2023-10/Dodaj%20nag%C5%82%C3%B3wek%20%2844%29.png.webp?itok=xuy5LZi6)
Włodzisław Duch
Polski naukowiec, profesor nauk fizycznych specjalizujący się w informatyce stosowanej, neuroinformatyce, sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym, kognitywistyce i neurokognitywnych technologiach.
![Izabela Ziętara](/sites/default/files/styles/paragraph_single_element/public/2023-10/Dodaj%20nag%C5%82%C3%B3wek%20%2845%29.png.webp?itok=WX1nr4Bb)
Izabela Ziętara
Honorowy Profesor Oświaty; dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Toruniu, przewodnicząca Rady Programowej Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu; członek Konwentu Akademii Jagiellońskiej w Toruniu.
![Jarosław Tworóg](/sites/default/files/styles/paragraph_single_element/public/2023-10/Dodaj%20nag%C5%82%C3%B3wek%20%2846%29.png.webp?itok=WlXfRQxK)
Jarosław Tworóg
Wiceprezes Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Autor koncepcji budowy polskiej specjalizacji przemysłowej przemysłu ICT opartej na produkcji inteligentnych sieci energetycznych oraz rynku mikroinstalacji energetycznych.
![Michał Polasik](/sites/default/files/styles/paragraph_single_element/public/2023-10/Dodaj%20nag%C5%82%C3%B3wek%20%2847%29.png.webp?itok=dPC8Pmp0)
Michał Polasik
Profesor nadzwyczajny na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Dyrektor Centrum Gospodarki i Finansów Cyfrowych UMK. Autor ponad 90-ciu publikacji naukowych z zakresu bankowości cyfrowej i płatności detalicznych.
![Marcin Klimek](/sites/default/files/styles/paragraph_single_element/public/2023-10/Dodaj%20nag%C5%82%C3%B3wek%20%2848%29.png.webp?itok=pP4u-MzG)
Marcin Klimek
Marcin Klimek Prezes polskiego oddziału VR/AR Association, zarządzającego społecznością wokół technologii immersyjnych w Polsce. Specjalizuje się w obszarze rzeczywistości wirtualnej (VR) i rozszerzonej (AR), aktywnie budując produkty i edukując rynek w ramach przygotowań do ery Metaverse. Wykorzystuje ponad dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu i technologii, kierując zespołem tworzącym AvatarCam.
![Jacek Matulewski](/sites/default/files/styles/paragraph_single_element/public/2023-10/Dodaj%20nag%C5%82%C3%B3wek%20%2849%29.png.webp?itok=hO-Vdy0i)
Jacek Matulewski
Fizyk i informatyk. Zajmuje się projektowaniem, tworzeniem i badaniem gier terapeutycznych, tworzeniem oprogramowania na potrzeby badań eksperymentalnych i klinicznych, a także oprogramowania korzystającego z interakcji wzrokowej (z użyciem eyetrackerów) m.in. dla osób niepełnosprawnych.
![Tadeusz Zalewski](/sites/default/files/styles/paragraph_single_element/public/2023-10/Dodaj%20nag%C5%82%C3%B3wek%20%2850%29.png.webp?itok=mkznC0uG)
Tadeusz Zalewski
Starszy inżynier oprogramowania z tytułem magistra fizyki obliczeniowej i inżyniera fizyki technicznej ze specjalnością technologie informacyjne oraz ponad piętnastoletnim doświadczeniem w rozwoju komercyjnym w oparciu o stos JVM, w tym Java Standard Edition, Java Enterprise Edition, Spring Stack i natywne stosy chmurowe.
![Rafał Linowiecki](/sites/default/files/styles/paragraph_single_element/public/2023-10/Dodaj%20nag%C5%82%C3%B3wek%20%2851%29.png.webp?itok=_vUhcjH2)
Rafał Linowiecki
Head of AI @ Legalcluster. Od ponad 10 lat w branży IT w specjalizacji wytwarzania oprogramowania. W swoim portfolio ma projekty z zakresu Web Development, AI, BI, BigData oraz IoT zrealizowane zarówno dla małych startupów jak i wielkich korporacji na rynku.
![Albert Łukasik](/sites/default/files/styles/paragraph_single_element/public/2023-10/Dodaj%20nag%C5%82%C3%B3wek%20%2852%29.png.webp?itok=7yPHJcV7)
Albert Łukasik
Magister kognitywistyki, obecnie doktorant nauk społecznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. W firmie Vobacom zajmuje się badaniami użytkownika i przeprowadzaniem szkoleń w tematyce szeroko pojmowanej rozszerzonej rzeczywistości.
![Dawid Pietrykowski](/sites/default/files/styles/paragraph_single_element/public/2023-10/Dodaj%20nag%C5%82%C3%B3wek%20%2853%29.png.webp?itok=TPHooA7N)
Dawid Pietrykowski
Student Wydziału Matematyki i informatyki UMK na kierunku Informatyka. Zawodowo związany z firmą Vobacom, w której realizuje prace badawczo-rozwojowe związane z tematyką rozszerzonej rzeczywistości.
![Piotr Cynowski](/sites/default/files/styles/paragraph_single_element/public/2023-10/Dodaj%20nag%C5%82%C3%B3wek%20%2854%29.png.webp?itok=aN1vEXcF)
Piotr Cynowski
Unity Developer, absolwent politechniki Wrocławskiej, od 15 lat aktywnie uczestniczy w europejskim game devie, specjalizując się w technologii Avatarów.
Harmonogram
Partnerzy merytoryczni
-
UMK
-
UMK WNEiZ
-
VRARA
-
KIGEiT
-
IPH
Patroni medialni
-
TVP3 Bydgoszcz
-
Radio Gra
Podmiot finansujący
-
NCBR
Wydarzenie realizowane w ramach projektu pn.: Opracowanie nowatorskiego ekosystemu szkoleniowego wykorzystującego technologię mieszanej rzeczywistości (MR).
![Oznakowanie UE](/sites/default/files/paragraph.image.field_image/2023-09/Przechwytywanie%20zawarto%C5%9Bci%20sieci%20Web_20-9-2023_133349__0.jpeg)