VobaTech Conference 2023 | VOBACOM | Inteligentne rozwiązania dla firm i instytucji

Unia Europejska

UE
telekonferencja
Zapraszamy na wydarzenie

VobaTech Conference 2023

Jak rozszerzona rzeczywistość i sztuczna inteligencja wpłynie na nasze życie?

Informacje o konferencji

Zanurz się w przyszłość technologii...

Zanurz się w przyszłość technologii rozszerzonej rzeczywistości i sztucznej inteligencji podczas VobaTech Conference 2023!

Masz ochotę na podróż do świata rozszerzonej rzeczywistości (AR) i sztucznej inteligencji (AI), gdzie nauka i innowacje łączą się w niezwykłych przedsięwzięciach?
Jeśli tak, to nie możesz przegapić najważniejszego wydarzenia branży nowych technologii, czyli - VobaTech Conference 2023!

Cel wydarzenia

  1. 1

    Przybliżenie uczestników do najnowszych osiągnięć w dziedzinie rozszerzonej rzeczywistości.

  2. 2

    Zaprezentowanie wyników badań, które zostały zrealizowane w ramach projektu pn.: Opracowanie nowatorskiego ekosystemu szkoleniowego wykorzystującego technologię mieszanej rzeczywistości (MR).

  3. 3

    Stworzenie okazji, by na żywo zobaczyć i doświadczyć potencjału tej technologii.

Cel wydarzenia
Idea konferencji

Ideą konferencji jest

  • Promocja wyników badań AR+: 
    Zespół badaczy i naukowców z Vobacom podzieli się swoimi badaniami i odkryciami dotyczącymi rozszerzonej rzeczywistości. Dowiemy się m.in. jak AR zmienia nasz sposób pracy, nauki i rozrywki.
  • Promocja produktu AR+: 
    Produkt AR+ zostanie zaprezentowany przez zespół Vobacom, co pozwoli uczestnikom na osobiste doświadczenie i zrozumienie potencjału tej technologii.
  • Inauguracja otwarcia Centrum Badawczo-Rozwojowego: 
    Ważnym momentem podczas Konferencji będzie również oficjalne otwarcie Centrum Badawczo-Rozwojowego PILAR. Dowiemy się, czym się będzie zajmowało Centrum oraz jakie korzyści przyniesie dla rozwoju branży AR. 

Dlaczego warto uczestniczyć?

VobaTech Conference to wyjątkowa okazja do spotkania naukowców, ekspertów, praktyków i entuzjastów technologii AR. To idealne miejsce, aby wymienić się wiedzą, nawiązać cenne kontakty zawodowe oraz znaleźć inspirację do dalszych projektów badawczych.

Kiedy i gdzie?

  • 18 października 2023 roku w godzinach 9:00 - 16:30
  • Centrum Badawczo-Rozwojowe PILAR w Toruniu, ul. Włocławska 169 C.

Rejestracja i szczegóły

Konferencja odbędzie się w wersji hybrydowej dlatego zapraszamy do dołączenia do nas w wersji zdalnej! Do usłyszenia!

 

Transmisja online

Lista prelegentów

Włodzisław Duch

Włodzisław Duch

Polski naukowiec, profesor nauk fizycznych specjalizujący się w informatyce stosowanej, neuroinformatyce, sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym, kognitywistyce i neurokognitywnych technologiach.

Izabela Ziętara

Izabela Ziętara

Honorowy Profesor Oświaty; dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi  w Toruniu, przewodnicząca Rady Programowej Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu; członek Konwentu Akademii Jagiellońskiej w Toruniu.

Jarosław Tworóg

Jarosław Tworóg

Wiceprezes Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Autor koncepcji budowy polskiej specjalizacji przemysłowej przemysłu ICT opartej na produkcji inteligentnych sieci energetycznych oraz rynku mikroinstalacji energetycznych.

Michał Polasik

Michał Polasik

Profesor nadzwyczajny na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Dyrektor Centrum Gospodarki i Finansów Cyfrowych UMK. Autor ponad 90-ciu publikacji naukowych z zakresu bankowości cyfrowej i płatności detalicznych.

Marcin Klimek

Marcin Klimek

Marcin Klimek Prezes polskiego oddziału VR/AR Association, zarządzającego społecznością wokół technologii immersyjnych w Polsce. Specjalizuje się w obszarze rzeczywistości wirtualnej (VR) i rozszerzonej (AR), aktywnie budując produkty i edukując rynek w ramach przygotowań do ery Metaverse. Wykorzystuje ponad dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu i technologii, kierując zespołem tworzącym AvatarCam.

Jacek Matulewski

Jacek Matulewski

Fizyk i informatyk. Zajmuje się projektowaniem, tworzeniem i badaniem gier terapeutycznych, tworzeniem oprogramowania na potrzeby badań eksperymentalnych i klinicznych, a także oprogramowania korzystającego z interakcji wzrokowej (z użyciem eyetrackerów) m.in. dla osób niepełnosprawnych.

Tadeusz Zalewski

Tadeusz Zalewski

Starszy inżynier oprogramowania z tytułem magistra fizyki obliczeniowej i inżyniera fizyki technicznej ze specjalnością technologie informacyjne oraz ponad piętnastoletnim doświadczeniem w rozwoju komercyjnym w oparciu o stos JVM, w tym Java Standard Edition, Java Enterprise Edition, Spring Stack i natywne stosy chmurowe. 

Rafał Linowiecki

Rafał Linowiecki

Head of AI @ Legalcluster. Od ponad 10 lat w branży IT w specjalizacji wytwarzania oprogramowania. W swoim portfolio ma projekty z zakresu Web Development, AI, BI, BigData oraz IoT zrealizowane zarówno dla małych startupów jak i wielkich korporacji na rynku. 

Albert Łukasik

Albert Łukasik

Magister kognitywistyki, obecnie doktorant nauk społecznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. W firmie Vobacom zajmuje się badaniami użytkownika i przeprowadzaniem szkoleń w tematyce szeroko pojmowanej rozszerzonej rzeczywistości.

Dawid Pietrykowski

Dawid Pietrykowski

Student Wydziału Matematyki i informatyki UMK na kierunku Informatyka. Zawodowo związany z firmą Vobacom, w której realizuje prace badawczo-rozwojowe związane z tematyką rozszerzonej rzeczywistości. 

Piotr Cynowski

Piotr Cynowski

Unity Developer, absolwent politechniki Wrocławskiej, od 15 lat aktywnie uczestniczy w europejskim game devie, specjalizując się w technologii Avatarów.

Harmonogram

Partnerzy merytoryczni

  • logo

    UMK

  • Logo UMK WNEiZ

    UMK WNEiZ

  • logo VRARA

    VRARA

  • KIGEiT logo

    KIGEiT

  • iph logo

    IPH

Patroni medialni

  • TVP3 Bydgoszcz

  • Radio Gra

Podmiot finansujący

  • NCBR logo

    NCBR


 

Wydarzenie realizowane w ramach projektu pn.: Opracowanie nowatorskiego ekosystemu szkoleniowego wykorzystującego technologię mieszanej rzeczywistości (MR).

Oznakowanie UE