Pomoc techniczna
W ramach gwarancji udostępniamy Państwu nieodpłatnie pomoc dotyczącą obsługi i poruszania się po systemie CMS. Informujemy, że w celu usprawnienia i przyspieszenia realizacji Państwa zgłoszeń podjęliśmy decyzję o uruchomieniu I linii wsparcia. Nasi specjaliści ds. Informacji dostępni są dla Państwa 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 16:00.
W ramach jej funkcjonowania, mogą Państwo skontaktować się z Nami:
za pomocą dedykowanego formularza lub telefonicznie - dzwoniąc pod numer:
Infolinia jest czynna w dni robocze od godziny 9:00 do godziny 14:00. Zgłoszenia nadesłane przez formularz przyjmowane są przez całą dobę.
Prosimy o udzielanie możliwie najbardziej precyzyjnych informacji. Pozwoli to nam na istotne skrócenie procesu obsługi klienta.