
Szanowni Klienci
W ramach gwarancji udostępniamy Państwu nieodpłatnie pomoc dotyczącą obsługi i poruszania się po systemie CMS. Informujemy, że w celu usprawnienia i przyspieszenia realizacji Państwa zgłoszeń podjęliśmy decyzję o uruchomieniu I linii wsparcia. Nasi specjaliści ds. Informacji dostępni są dla Państwa 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 16:00.
W ramach jej funkcjonowania, mogą Państwo skontaktować się z Nami:
za pomocą dedykowanego formularza lub telefonicznie - dzwoniąc pod numer:
Infolinia jest czynna w dni robocze od godziny 9:00 do godziny 14:00. Zgłoszenia nadesłane przez formularz przyjmowane są w dni robocze od godziny 8:00 do godziny 16:00.
Prosimy o udzielanie możliwie najbardziej precyzyjnych informacji. Pozwoli to nam na istotne skrócenie procesu obsługi klienta.
Baza wiedzy
WCAG 2.2 jakie zmiany wprowadza?

Wytyczne WCAG 2.1 dla redaktorów stron internetowych

Czym różni się POP3 od IMAP?

Drupal 10
