System Fix.IT
Fix.IT to innowacyjny mobilny system do zdalnego zarządzania usterkami i przeglądami serwisowymi. Pozwala on zachować wysoki stan techniczny budynków i infrastruktury, a tym samym zapewnić wysoką dostępność dla osób z niej korzystających. Dzięki jego zastosowaniu można zoptymalizować proces zarządzania zadaniami za pomocą swojego telefonu lub tabletu, a wszystkie informacje pozostają w pełni transparentne dla innych użytkowników systemu. Dodatkowo właściciel obiektów oraz podmioty odpowiedzialne za utrzymanie jakości i informacji przestrzennej mogą być w łatwy i szybki sposób skomunikowane.
System Fix.IT jest dla Twojej organizacji jeśli Twoja organizacja:
- posiada kilka obiektów, w których realizowane są prace serwisowe, a użytkownicy poruszają się między nimi w sposób ciągły,
- ma potrzebę wykonania integracji z systemami zewnętrznymi klasy ERP, zarządzania obiektami oraz systemami rozliczeń mediów energetycznych,
- ma wielu partnerów i podwykonawców odpowiedzialnych za utrzymanie stanu technicznego budynków i pozostałej infrastruktury, z którymi musi się komunikować oraz weryfikować ich pracę,
- kadra organizacji poświęca czas na sprawdzanie poszczególnych miejsc, weryfikację czy dane zadania zostały zrealizowane oraz w jakiej jakości.
Role użytkowników
- 1
Administratorzy
Pełen zakres uprawnień - dodają/usuwają/modyfikują jednostki, mogą otwierać zamknięte zgłoszenia, dodają konta pracowników, mogą nimi zarządzać i je edytować.
- 2
Operatorzy
Przekierowują, przypisują zgłoszenia do pracowników technicznych, mogą je edytować, zamykać i otwierać.
- 3
Zgłaszający
Mogą zakładać zgłoszenia, nie mogą edytować, zmieniać i usuwać jednostek. Zgłoszenia są automatycznie przekazywane do operatorów.
- 4
Pracownicy
Mogą edytować i zamykać zgłoszenia.
Główne funkcjonalności
Realizacje: Szpital Świecie
System Fix.IT dla Wojewódzkiego Szpitala Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza. Zalety produktu:
- transparentna komunikacja z podwykonawcami za pomocą jednej aplikacji;
- możliwość oznaczania dokładnego miejsca realizowanego zadania na wgranym planie obiektu;
- możliwość odnotowywania usterek w formie zdjęcia lub notatki głosowej;
- zdalne zarządzanie kilkoma obiektami jednocześnie.
Prace wykonane przez firmę Vobacom Sp. z o.o. spełniły nasze oczekiwania, zostały wykonane zgodnie ze specyfikacją i na wysokim poziomie w ustalonym terminie. Polecamy usługi firmy Vobacom Sp. z.o.o w zakresie projektowania i wdrażania zaawansowanych systemów zarządzania procesem inwestycyjnym i administrowania nieruchomościami.*
*Dyrektor Szpitala, mgr Dariusz Rutkowski