
Oferta systemów EMS
Innowacyjny mobilny system do zdalnego zarządzania usterkami, przeglądami oraz serwisami. Dzięki zastosowaniu EMS można zoptymalizować proces zarządzania zadaniami za pomocą swojego telefonu lub tabletu, a wszystkie informacje pozostają w pełni transparentne dla wszystkich użytkowników.
Dodatkowo Ty i Twoi podwykonawcy/osoby odpowiedzialne możecie komunikować się w trybie bieżącym.
Zakres wyzwań
- kilka obiektów, w których realizowane są prace serwisowe lub zgłaszane usterki i poruszasz się między nimi kilka razy w tygodniu;
- integracja z systemami zewnętrznymi;
- wielu podwykonawców, z którymi musisz się komunikować, weryfikować ich pracę, znać jej status i posługujesz się kilkoma komunikatorami;
- dużo miejsc do sprawdzenia i poświęcasz na to czas codziennie, weryfikując czy dane zadania zostały zrealizowane i w jakiej jakości;
- zgłoszenia usterek są dokonywane przez różne wydziały, biura.


Opis systemu EMS, przepływ zgłoszenia:
- 1
Administratorzy
Pełen zakres uprawnień - dodają/usuwają/modyfikują jednostki, mogą otwierać zamknięte zgłoszenia, dodają konta pracowników, mogą nimi zarządzać i je edytować.
- 2
Operatorzy
Przekierowują, przypisują zgłoszenia do pracowników technicznych, mogą je edytować, zamykać i otwierać.
- 3
Zgłaszający
Mogą zakładać zgłoszenia, nie mogą edytować, zmieniać i usuwać jednostek. Zgłoszenia powinny być automatycznie przekazywane do operatorów.
- 4
Pracownicy
Mogą edytować i zamykać zgłoszenia.
Zakres funkcjonalny systemu EMS:
- ZARZĄDZANIE usterkami oraz możliwość przypisania ich do poszczególnych kategorii, np.: ogólnobudowlane, elektryczne, wykończeniowe, teletechniczne;
- KOMUNIKACJA pomiędzy użytkownikami możliwa za pomocą adresu e-mail oraz komunikatora EMS (wysyłanie zdjęć, wiadomości tekstowych, głosowych);
- OBIEKTY - główny i najważniejszy obszar zarządzania projektami;
- PROJEKTY - element w obiekcie, do którego dodajemy rzut architektoniczny;
- KLASYFIKOWANIE tworzonych obiektów i projektów;
- RAPORTY - automatycznie generowane z możliwością wyboru odpowiedniego typu (np. z filtrami, szczegółowy) - wygenerowany raport przesyłany jest na adres e-mail;
- HISTORIA - bieżący dostęp do zmian w zgłoszeniach usterek;


- USTERKI - wycena naprawy, określenie priorytetu i statusu jej realizacji oraz możliwość sporządzenia szczegółowego opisu powstałej nieprawidłowości;
- ŁATWY DOSTĘP do danej usterki dla osób technicznych, obsługujących zgłoszenie;
- PRACOWNICY - dodanie możliwości przypisania więcej niż jednego pracownika do wybranej usterki;
- BLOKADA EDYCJI - aby jednocześnie nie mogły edytować usterki np. 2 osoby;
- BLOKADA PRZYPADKOWEGO USUWANIA obiektów przez Właścicieli poprzez wprowadzenie podziału uprawnień - tylko Administratorzy będą mogli usuwać obiekty;
- DODATKOWY WIDOK po zalogowaniu, z listą usterek przypisanych do danej osoby;
- POWIADOMIENIA i możliwość ograniczenie ich ilości;
- ZMIANA W WIDOKU - możliwość ukrycia pola (usługa płatna, w przypadku wewn. działu technicznego opłaty nie są pobierane).
Realizacje: Szpital Świecie
System EMS dla Wojewódzkiego Szpitala Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza. Zalety produktu:
- transparentna komunikacja z podwykonawcami za pomocą jednej aplikacji;
- możliwość oznaczania dokładnego miejsca realizowanego zadania na wgranym planie obiektu;
- możliwość odnotowywania usterek w formie zdjęcia lub notatki głosowej;
- zdalne zarządzanie kilkoma obiektami jednocześnie.

Prace wykonane przez firmę Vobacom Sp. z o.o. spełniły nasze oczekiwania, zostały wykonane zgodnie ze specyfikacją i na wysokim poziomie w ustalonym terminie. Polecamy usługi firmy Vobacom Sp. z.o.o w zakresie projektowania i wdrażania zaawansowanych systemów zarządzania procesem inwestycyjnym i administrowania nieruchomościami.
REFERENCJE - Dyrektor Szpitala, mgr Dariusz Rutkowski