
Sprawdź co przygotowaliśmy!
Zapraszamy na wydarzenie prezentujące innowacyjne narzędzia edukacyjne oparte na sztucznej inteligencji, które mogą stanowić inspirację dla programów rozwojowych Państwa uczelni, w tym realizowanych ze środków FERS, ze szczególnym uwzględnieniem wyzwań związanych z dostępnością, przeciwdziałaniem zjawisku drop-outu oraz nowoczesnym podejściem do tworzenia cyfrowych materiałów dydaktycznych.
Podczas webinaru zaproszeni goście zaprezentują m.in. platformę Cloud Academy (CloudA), narzędzia EdTool, e-peAR oraz system FixIT, a także omówią zagadnienia związane z Funduszami UE – w tym planowane konkursy oraz możliwości wprowadzania zmian w już realizowanych projektach.
O najwyższy poziom merytoryczny zadbają eksperci z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu nowoczesnych technologii edukacyjnych. To znakomita okazja, aby poznać najnowsze rozwiązania z obszaru AI, AR oraz cyfrowych kompetencji dydaktycznych, a także porozmawiać o finansowaniu innowacji z funduszy unijnych.
Cel wydarzenia
- 1
Zaprezentowanie innowacyjnych narzędzi edukacyjnych.
- 2
Przedstawienie możliwości finansowania projektów innowacyjnych w szkolnictwie wyższym.
- 3
Budowanie świadomości potrzeby transformacji edukacji wyższej.

Dlaczego warto uczestniczyć?
Udział w webinarze to doskonała okazja, by poznać nowoczesne technologie edukacyjne, które realnie wspierają rozwój uczelni – zarówno w obszarze dydaktyki, jak i zarządzania. Prezentowane rozwiązania są praktyczne, sprawdzone i gotowe do wdrożenia w środowisku akademickim.
Wydarzenie pozwoli Ci również lepiej zrozumieć, jak efektywnie korzystać z Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego (FERS) – zarówno w kontekście planowanych konkursów, jak i wprowadzania zmian w aktualnie realizowanych projektach.
Dodatkowo: uczestnicy będą mogli zapisać się na indywidualne spotkania rozwijające tematy poruszane podczas wydarzenia.
Prelegenci

Bartosz Stępień
Ekspert w zakresie pozyskiwania środków UE oraz realizacji projektów z 20-letnim doświadczeniem. Ekspert w zakresie marketingu i sprzedaży w branży edukacyjnej z 15-letnim doświadczeniem. Dyrektor handlowy Instytutu Badań i Komercjalizacji Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu

Artur Kornatka
Architekt systemów informatycznych oraz programista full stack z 25-letnim doświadczeniem. Dyrektor Centrum Badań i Programowania Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University – software house'u realizującego projekty informatyczne dla szkolnictwa wyższego oraz biznesu. Pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu uczący programowania aplikacji desktopowych, internetowych oraz mobilnych.

Małgorzata Czerwonka
Kierowniczka Projektów Rozwojowych ds. kognitywistyki i AR w Vobacom sp. z o.o. oraz wykładowczyni akademicka na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Obszary, którymi się zajmuje, to między innymi: User experience, nowoczesne technologie, architektura informacji oraz projektowanie i prowadzenie badań naukowych. Ma doświadczenie w koordynowaniu zespołami, prowadzeniu warsztatów oraz testowaniu produktów cyfrowych. W swojej pracy łączy wiedzę akademicką z praktycznym wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi badawczych, jest zaangażowana także w badanie potrzeb docelowych klientów.

Karol Polasik
Prezes Zarządu i Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Vobacom sp. z o.o., działający na rynku EdTech, odpowiedzialny za strategię i innowacje (B+R). Od początku kariery związany z branżą ICT, doświadczenie zdobywał m.in. w firmach multimedialnych i agencjach interaktywnych. Zwolennik interdyscyplinarnego podejścia oraz metodologii Design Thinking w projektowaniu usług i rozwiązań.

Filip Wiśniewski
Specjalista ds. sprzedaży produktów IT w firmie Vobacom sp. z o.o., absolwent kognitywistyki i student studiów magisterskich z zakresu Cognitive Science na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zainteresowany interakcją człowiek–komputer, nowoczesnymi technologiami oraz obszarem User Experience. Doświadczenie zdobywał m.in. w projektach badawczych, pracując z dziećmi, dorosłymi i seniorami, a także w organizacji międzynarodowych konferencji naukowych. Łączy wiedzę z zakresu nauk poznawczych z praktyką wdrażania narzędzi cyfrowych, koncentrując się na realnych potrzebach użytkowników i efektywnej komunikacji technologicznej.

Bożena Szumacher
Dyrektor ds. Współpracy z Instytucjami i Sprzedaży Korporacyjnej w firmie Learnetic. Praca w obszarze transformacji cyfrowej w edukacji, w szczególności implementacji rozwiązań e-learningowych oraz digitalizacji materiałów edukacyjnych do form interaktywnych i multimedialnych. Specjalistka w zakresie projektów unijnych i zamówień publicznych.

dr Henryk Borko
dr Henryk Borko – ekspert ds. funduszy unijnych. Wieloletnie doświadczenie w ocenie projektów unijnych w instytucjach zarządzających i pośredniczących, w tym PARP i NCBR. Samodzielny ekspert finansowy w ramach programów: PO IG, PO IR, FENG, FERS. Trener z zakresu zamówień publicznych, audytor wewnętrzny (Certyfikat Nr 8228).