
Twój zakres obowiązków:
- obsługa zgłoszeń klientów (telefonicznie, mailowo)
- rozwiązywanie problemów klientów i odpowiadanie na zapytania
- wsparcie w procesach reklamacyjnych oraz administracyjnych
- przygotowywanie ofert i kontakt z klientami
- przekazywanie i koordynowanie zapytań wewnątrz organizacji w celu zapewnienia sprawnej obsługi
- udzielanie informacji o produktach, usługach i procedurach firmy
- udzielanie informacji i instrukcji użytkownikom dotyczących obsługi systemów
- współpraca z innymi zespołami w firmie w celu efektywnej obsługi zgłoszeń
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy

Co proponujemy?
- zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie
- wynagrodzenie dostosowane do posiadanych kwalifikacji i wyników
- realny wpływ na działanie firmy
- pracę w dynamicznej firmie oferującej innowacyjne produkty
- płaską strukturę organizacyjną oraz partnerską i przyjazną atmosferę pracy
- szkolenia wspierające rozwój kompetencji
Benefity
- dofinansowanie do zajęć sportowych
- dofinansowanie do pakietu medycznego
- parking dla pracowników
- biuro w dogodnej lokalizacji
- spotkania integracyjne
Czego oczekujemy?
- wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: architektura informacji, zarządzanie, administracja)
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wysoka kultura osobista oraz dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- zdolność do rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
- chęć do nauki i rozwoju zawodowego
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy
Mile widziane
- doświadczenie na podobnym stanowisku: obsługa klienta, helpdesk, wsparcie IT