
Czym będziesz się zajmował?
- uczestnictwo w procesie badawczym zgodnie z protokołem badawczym w następujących obszarach:
- opracowanie inteligentnego narzędzia pozwalającego na samodzielne oraz szybkie i intuicyjne tworzenie treści kursu/szkolenia w rozszerzonej rzeczywistości dla zastosowań w obszarze edukacji, przez użytkowników nieposiadających umiejętności programowania
- badania nad efektywnością wybranych metod nauczania i zakresów tematycznych przy zastosowaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości, w obszarze edukacji
- stworzenie nowatorskiego środowiska testowego składającego się z zestawu urządzeń oraz oprogramowania do subiektywnego i obiektywnego testowania (użyteczności) materiałów oraz interfejsów rozszerzonej rzeczywistości - interpretacja uzyskanych wyników przeprowadzonych prac B+R
- przygotowywanie sprawozdań, opracowywanie wyników prac B+R
- redagowanie publikacji naukowych
- współpraca z zespołem badawczym

Co proponujemy?
- zatrudnienie na umowę o pracę (1 etat)
- zarobki dostosowane do posiadanych kwalifikacji i wyników
- realny wpływ na działanie firmy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- płaska struktura oraz partnerska i przyjazna atmosfera pracy
- szkolenia wspierające rozwój kompetencji
Benefity
- możliwość elastycznych form zatrudnienia
- możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy
- praca w najnowszych technologiach programistycznych
- biuro w dogodnej lokalizacji – obiekt posiada udogodnienia dopasowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- parking dla pracowników
- dofinansowanie do karty sportowej
- dofinansowanie do pakietu medycznego
- spotkania integracyjne
Czego oczekujemy?
- wykształcenie wyższe (co najmniej magister informatyki)
- znajomość metodologii zarządzania projektami
- minimum 2-3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- doświadczenie w pracy z technologiami VR (Virtual Reality) i AR (Augmented Reality)
- doświadczenie w prowadzeniu badań użytkowników (user research) lub badań nad interakcjami człowiek-komputer (HCI)
- umiejętność programowania w językach takich jak C#, C++, Python lub JavaScript
- znajomość narzędzi i platform VR/AR, takich jak Unity, Unreal Engine, Vuforia, ARKit, ARCore
- znajomość technologii śledzenia ruchu (motion tracking) i urządzeń takich jak Oculus, HTC Vive, HoloLens, Magic Leap
- doświadczenie w pracy z narzędziami do modelowania 3D (np. Blender, Maya, 3ds Max) będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie w przygotowywaniu publikacji naukowych
- znajomość języka angielskiego
- dobra umiejętność obsługi komputera
- samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy
- umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B
Zapraszamy osoby z niepełnosprawnościami, które posiadają wskazane w ogłoszeniu kwalifikacje i doświadczenie. VOBACOM jest pracodawcą przestrzegającym zasadę równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.