Specjalista ds. marketingu | VOBACOM | Inteligentne rozwiązania dla firm i instytucji

Unia Europejska

Projekty unijne
kariera
Dołącz do nas

Specjalista ds. marketingu

postacie stojące przy tablicy

Czym będziesz się zajmował?

  • strateg rozpoznawalności – będziesz współtworzyć i realizować strategię marketingową, poszukiwać, dobierać jak najefektywniejsze kanały i narzędzia, aby Vobacom i jego produkty/ usługi były rozpoznawalne na rynku
  • szpieg i usprawniacz – będziesz analizować rynek, konkurencję, regularnie poszukiwać dobrych praktyk w marketingu oraz je wdrażać
  • kreator kampanii – będziesz kreować kampanie marketingowe wspomagające sprzedaż określonych strategią produktów i usług
  • spec od social media – Facebook, LinkedIn, Instagram będą twoim codziennym środowiskiem pracy, w którym będziesz tworzyć zróżnicowany content, analizować ruch, zwiększać zasięgi i dbać o konwersję
  • twórca materiałów – od czasu do czasu będziesz nadzorował tworzenie i produkcję tradycyjnych materiałów promocyjnych (katalogi, banery, plakaty, elementy wizualizacji wnętrz itp.)
  • koordynator współpracy – będziesz też współpracować i utrzymywać kontakty z partnerami zewnętrznymi w obszarze marketingu
  • event organizator – maksymalnie kilka razy w roku będziesz organizować eventy Vobacom i nadzorować udział Vobacom w eventach zewnętrznych
  • kaizen marketingu – ciągłe doskonalenie też dotyczy marketingu, dlatego będziesz analizować efektywność działań, proponować zmiany, usprawnienia
puzzle

Co proponujemy?

  • zatrudnienie na umowę o pracę (ew. umowę cywilno-prawną)
  • zarobki dostosowane do posiadanych kwalifikacji i wyników
  • realny wpływ na działanie firmy
  • płaska struktura oraz partnerska i przyjazna atmosfera pracy
  • szkolenia wspierające rozwój kompetencji
  • możliwość realizacji własnych pomysłów

Benefity

  • biuro w dogodnej lokalizacji
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie do karty sportowej
  • dofinansowanie do pakietu medycznego
  • spotkania integracyjne

Chętnie przyjmiemy do zespołu osobę, która:

  • studiowała najlepiej jeden z kierunków: marketing, zarządzanie, ekonomia, komunikacja marketingowa, digital marketing lub podobne
  • doświadczyła pracy na podobnym stanowisku, minimum 2-3-lata (preferowany marketing internetowy)
  • ma doświadczenie w zarządzaniu kampaniami marketingowymi, tworzeniu treści i analizie rynkowej, może o nich opowiedzieć
  • zna podstawowe narzędzia do zarządzania marketingiem internetowym, mediami społecznościowymi, tworzenie i edycją treści, narzędzia SEO (takie jak: Google Analytics, Google Ads, MailChimp, HubSpot,Hootsuite, Canva, WordPress, Google Search Console, Moz, Go
  • potrafi samodzielnie tworzyć angażujące treści i materiały promocyjne, w szczególności na potrzeby mediów społecznościowych, ma „lekkie pióro”
  • jest samodzielna w działaniu z dobrą organizacją pracy oraz potrafi współpracować z innymi
  • posiada dużo pomysłów i ma odwagę je samodzielnie realizować
  • ma prawo jazdy kat. B
  • sprawnie posługuje się Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • jest otwarta na nowe technologie i narzędzia marketingowe, bada współczesne trendy, chętnie się uczy
  • nie masz, któregoś z powyższych, ale czujesz marketing, masz zapał, pomysły, chęć samodzielnego wdrażania ich – aplikuj, porozmawiamy, wszystkiego można się nauczyć :)

Sprawdź też...

Współpraca z uczelniami

PILAR

BLOG