Czym będziesz się zajmował?
- strateg rozpoznawalności – będziesz współtworzyć i realizować strategię marketingową, poszukiwać, dobierać jak najefektywniejsze kanały i narzędzia, aby Vobacom i jego produkty/ usługi były rozpoznawalne na rynku
- szpieg i usprawniacz – będziesz analizować rynek, konkurencję, regularnie poszukiwać dobrych praktyk w marketingu oraz je wdrażać
- kreator kampanii – będziesz kreować kampanie marketingowe wspomagające sprzedaż określonych strategią produktów i usług
- spec od social media – Facebook, LinkedIn, Instagram będą twoim codziennym środowiskiem pracy, w którym będziesz tworzyć zróżnicowany content, analizować ruch, zwiększać zasięgi i dbać o konwersję
- twórca materiałów – od czasu do czasu będziesz nadzorował tworzenie i produkcję tradycyjnych materiałów promocyjnych (katalogi, banery, plakaty, elementy wizualizacji wnętrz itp.)
- koordynator współpracy – będziesz też współpracować i utrzymywać kontakty z partnerami zewnętrznymi w obszarze marketingu
- event organizator – maksymalnie kilka razy w roku będziesz organizować eventy Vobacom i nadzorować udział Vobacom w eventach zewnętrznych
- kaizen marketingu – ciągłe doskonalenie też dotyczy marketingu, dlatego będziesz analizować efektywność działań, proponować zmiany, usprawnienia
Co proponujemy?
- zatrudnienie na umowę o pracę (ew. umowę cywilno-prawną)
- zarobki dostosowane do posiadanych kwalifikacji i wyników
- realny wpływ na działanie firmy
- płaska struktura oraz partnerska i przyjazna atmosfera pracy
- szkolenia wspierające rozwój kompetencji
- możliwość realizacji własnych pomysłów
Benefity
- biuro w dogodnej lokalizacji
- parking dla pracowników
- dofinansowanie do karty sportowej
- dofinansowanie do pakietu medycznego
- spotkania integracyjne
Chętnie przyjmiemy do zespołu osobę, która:
- studiowała najlepiej jeden z kierunków: marketing, zarządzanie, ekonomia, komunikacja marketingowa, digital marketing lub podobne
- doświadczyła pracy na podobnym stanowisku, minimum 2-3-lata (preferowany marketing internetowy)
- ma doświadczenie w zarządzaniu kampaniami marketingowymi, tworzeniu treści i analizie rynkowej, może o nich opowiedzieć
- zna podstawowe narzędzia do zarządzania marketingiem internetowym, mediami społecznościowymi, tworzenie i edycją treści, narzędzia SEO (takie jak: Google Analytics, Google Ads, MailChimp, HubSpot,Hootsuite, Canva, WordPress, Google Search Console, Moz, Go
- potrafi samodzielnie tworzyć angażujące treści i materiały promocyjne, w szczególności na potrzeby mediów społecznościowych, ma „lekkie pióro”
- jest samodzielna w działaniu z dobrą organizacją pracy oraz potrafi współpracować z innymi
- posiada dużo pomysłów i ma odwagę je samodzielnie realizować
- ma prawo jazdy kat. B
- sprawnie posługuje się Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- jest otwarta na nowe technologie i narzędzia marketingowe, bada współczesne trendy, chętnie się uczy
- nie masz, któregoś z powyższych, ale czujesz marketing, masz zapał, pomysły, chęć samodzielnego wdrażania ich – aplikuj, porozmawiamy, wszystkiego można się nauczyć :)